Voge 625 DSX już w Polsce. Niedrogie średnie adventure trafia do salonów

motogen.pl 4 godzin temu

Na polski rynek trafia właśnie świeża propozycja od Voge – model 625 DSX. To niedrogie średnie adventure z wyposażeniem niespotykanym w tej klasie cenowej.

Motocykl ten ma ambicję wprowadzić nową jakość do klasy średnich maszyn typu adventure, oferując użytkownikom zaawansowaną technologię, dopracowaną ergonomię i atrakcyjną cenę, która może zaskoczyć konkurencję.

Podstawowa wersja 625 DSX startuje z pułapu 31 990 zł. Dla tych, którzy planują dalsze wyprawy i potrzebują solidnych kufrów, przewidziano opcję z zestawem aluminiowych kufrów za 35 990 zł. W obu przypadkach trudno mówić o przesadzie – to oferta celująca w segment cenowy, który dla wielu użytkowników jest początkiem przygody z ADV.

Model plasuje się między dobrze znanym 525 DSX a bardziej zaawansowanym 900 DSX. Pod względem mechanicznym napędza go rzędowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 581 cmł. Jednostka generuje 63 konie mechaniczne, ale dostępna jest też wersja ograniczona do 47 KM, przystosowana do prawa jazdy kategorii A2. Elastyczność i komfort jazdy mają być tu równie ważne, co czysta moc.

Z przodu i z tyłu pracuje renomowane zawieszenie KYB z możliwością regulacji. O bezpieczeństwo dbają hamulce Nissin z systemem ABS, a kontakt z nawierzchnią zapewniają wszechstronne opony Metzeler Tourance na felgach szprychowych (19” z przodu, 17” z tyłu). Prześwit 220 mm i masa 206 kg czynią z 625 DSX maszynę gotową na niejedno wyzwanie, nie tylko na asfalcie.

Producent nie oszczędzał na dodatkach. Motocykl oferuje dwie mapy silnika (Eco i Sport), system kontroli trakcji z możliwością jego wyłączenia, czujniki ciśnienia w oponach, wyświetlacz TFT i kompletne oświetlenie LED. Do tego dochodzi regulowana szyba, wygodne siedzisko na wysokości 835 mm, niemal 18-litrowy zbiornik i ergonomicznie rozmieszczone podświetlane przyciski.

Już w standardzie motocyklista otrzymuje m.in. rejestrator jazdy, handbary, gmole, centralną podstawkę, osłonę silnika, światła doświetlające zakręty oraz dwa porty USB. Za dodatkowe 4000 zł można dorzucić wspomniany wcześniej zestaw aluminiowych kufrów, co czyni z Voge 625 DSX propozycję „z pudełka” gotową na dłuższe wypady.

To maszyna skierowana do tych, którzy oczekują solidnej konstrukcji, kompletnego wyposażenia i rozsądnego kompromisu między drogą a terenem. 625 DSX świetnie odnajdzie się zarówno w roli codziennego kompana dojazdów, jak i podczas dalszych wypraw – solo lub z bagażem.

Szczegóły dotyczące dostępności oraz specyfikacji znajdziesz na stronie www.voge.pl. Motocykl dostępny jest u autoryzowanych dealerów Voge w Polsce.

Dane techniczne:

  • Silnik: 2-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC, 8-zaworowy
  • Pojemność skokowa: 581 cmł
  • Moc maksymalna: 63 KM (47 kW) przy 9000 obr./min
  • Moment obrotowy: 57 Nm przy 6500 obr./min
  • Skrzynia biegów: 6-stopniowa, sekwencyjna
  • Masa: 206 kg (gotowy do jazdy)
  • Wysokość siedziska: 835 mm
  • Prędkość maksymalna: 183 km/h
  • Zbiornik paliwa: 17,6 l
  • Zawieszenie: KYB regulowane
  • Hamulce: przód – podwójna tarcza 298 mm, tył – pojedyncza 240 mm, ABS
  • Koła: przednie 19″, tylne 17″, opony Metzeler Tourance
  • Elektronika: 2 tryby jazdy, kontrola trakcji, czujniki TPMS, ekran TFT
  • Oświetlenie: LED
  • Wyposażenie dodatkowe: rejestrator jazdy, handbary, gmole, kufry (opcja), osłony, USB
Idź do oryginalnego materiału